понедельник, 19 декабря 2011 г.

ДОРОГА ТИ МОЯ УКРАЇНО! Страничка календаря

Моя сама особиста сторіночка в грі "Календарь 2011". Сторіночка для Юлі Южик.
Порушу традиції мого блогу і сьогодні не розписуватиму про те як робилася сторіночка, про матеріали і техніку. Це сторіночка про найдорожче, що у мене є - про мою Батьківщину, про мою землю, про моє дитинство, про мою бабусю, про мою любов і мій біль... Про мою Україну.
Як бачите, сторіночка дуже проста. Але дуже символічна для мене.Як символічні і ці рядки. Дорога ти моя Україно! Золота моя ти країна! Ти дала мені силу і вроду, Та в життя піти певну нагоду. Ти дала мені маму і тата, І сестру ти дала мені й брата. І луги, і поля і долини, І навчитись добру у родини. Ти послала мене у пригоди, Та зігріла своїм мене родом! Поважати навчила бабусю, Шанувати пам'ять дідуся. Богу душу свою віддавати І про добрих людей щиро дбати. Ти – країно моя дорога ! Рідна ненька моя золота ! Хай краса твоя квітне з роками! Хай пісні твої чують віками! І земля хай вшанована буде, Щоб завжди панувало тут чудо! Діточок щоб всміхалися очі, Закохалося серце дівоче. Пароплави Дніпром щоб ходили, Та Карпатські лунали мотиви. І нехай запанує тут згода, Прославляючи душу народу! Бо одна ти в нас є Україно! Стародавня моя країна!

6 комментариев:

  1. Очень красивая страничка и очень красивый пост!
    Алла, если ты хочешь получить одну из моих АТС, скажи, какую тебе отправить

    ОтветитьУдалить
  2. Алла, дуже вразила сторінка! і тому, що читала на рідній мові, і тому, який ти показала і мою Україна теж. це один в один хутір моєї прабабусі, де я провела дитинство! дякую, за такі спогади! і спасибі за можливість залишити коментар українською мовою

    ОтветитьУдалить
  3. Алла, очено возвышенно, нежно и ностальгично. Когда я думаю об Украине, то представляю ее именно такой. Хотя такой "старой" Украины уже почти неосталось(((, а очень жаль.

    ОтветитьУдалить
  4. Алла, наичудеснейшая страничка!!! Не терпится увидеть ее вживую. ))

    ОтветитьУдалить
  5. Алла, она такая живая...хочется туда :)

    ОтветитьУдалить
  6. Алла, вельмі шчыра, вельмі кранальна і па-сапраўднаму... у мяне таксама ўкраінскія карані. і таму твае словы знаходзяць глыбокі водгук у ва мне... а мову украінскую, на жаль, ня ведаю...

    ОтветитьУдалить